Навчання в Польщі

Головна | Реєстрація | Вхід
Середа, 20.09.2017, 05:49
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Статистика
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Як правильно написати резюме


Щоб влаштуватися на хорошу посаду часто не достатньо бути просто хорошим фахівцем в цій галузі, тому що можна, як кажуть, «завалитися на подачі документів». Мається на увазі, що зараз для того щоб потрапити на співбесіду в будь-яку компанію спершу потрібно відправити їм своє резюме, і якщо його не правильно скласти, то до співбесіди справа може і не дійти. Наприклад, якщо ви досвідчений програміст і напишіть в резюме, що ви напівбог в асемблері або просто хороший хлопець, то в обох випадках ваше резюме віддадуть на поталу Знищувачу паперу, хоча перший варіант декого може й заінтригувати.


Правильно складене резюме - це 30 відсотків успіху, а не правильне - це 90 відсотків провалу. Для того щоб правильно написати резюме треба чітко усвідомлювати, що це ваш професійний і особистий портрет і по ньому про вас складається перше враження, і щоб воно не стало останнім потрібно не забувати, що таких портретів роботодавцю належить переглянути безліч. Тому резюме потрібно скласти таким чином, щоб зацікавити кадрового агента і не допустити стандартних помилок після яких ваше резюме автоматично відправляється в кошик.

 

Якщо ви відправляєте резюме не на Е-мейл, а на паперовому носії, то це має бути лист якісного паперу формату А4, обов'язково друкований текст (текст, написаний від руки, ніхто читати не буде). Роздрукувати краще на лазерному принтері. Текст резюме повинен поміщатися на 1 сторінці, максимум двох. Шрифт нормального, читаного розміру. Так як на прочитання резюме йде, як правило, близько однієї хвилини, тому відомості, що містяться в ньому, повинні бути представлені таким чином, щоб відразу привернути до себе увагу. Для цього потрібно писати коротко про головне, а головним є відповідність вашого профілю з профілем вакансії, тобто ваші професійні навички та особисті якості повинні максимально відповідати вимогам компанії-наймача пред'являються до потенційного працівника.

 

Тому інформацію, яка не стосується вашої майбутньої посади, варто опустити. Пам'ятайте що, думка про вас складається з того, що ви напишете і не напишете, отже, при написанні резюме ви знаходитесь у вигідному положенні, але не в якому разі не потрібно брехати, тому що при особистій зустрічі на співбесіді ваше брехня відразу спливе. Тому слід вказувати правдиву інформацію у вигідній вам формі, виділяючи сильні сторони, не згадуючи про слабкі.

 

Якщо ви претендуєте на роботу в іноземній компанії, резюме слід відправляти у двох примірниках - російською та англійською (чи іншому іноземною мовою, володіння яким є перевагою роботи в даній компанії).

 

Отже що ж потрібно написати в резюме:

 

1) Особисті дані: прізвище ім’я по батькові, сімейний стан, день, місяць і рік  народження, домашня адреса, телефон, e-mail.

2) Мета: вказати вакансію, на якій ви бажаєте працювати.

3) Освіта основна. Вказуєте навчальні заклади, назву навчального закладу, факультет, спеціальність.  Якщо ви закінчили ВНЗ з відзнакою, необхідно це вказати.

4) Освіта додаткова. Вказуєте назви курсів, якщо ви їх проходили, місце стажування, теми тренінгів і семінарів та інше. Вказуйте все, що має  відношення до обраної вами вакансії.

5) Досвід роботи. Вказуєте відомості про попередню роботу. Необхідно вказати місце останьої роботи, далі місце  передостанньої роботи і т.д. Вкажіть конкретні дати поступлення та звільнення, вкажіть назву та сферу діяльності фірми, та свою посаду.

6) Додаткова інформація. Тут потрібно включити все, що заслуговує уваги та додає вам авторитету в очах роботодавця. Наприклад, впевнене володіння компьютером, володіння іноземними мовами, наявність особистого автомобіля.

 

Дайте собі об’єктиву  характеристику  своїх особистісних якостей, наприклад: енергійний, вимогливий до себе та інших, хороший організатор і т.п. Тільки не забувайте: вам доведеться підтверджувати дану характеристику.


Чого не варто вказувати в резюме:

Ніколи не пишіть слово "резюме" як заголовок. Це слово взагалі ніде в документі писати не треба.

Дотримуйтесь ділового стилю викладу. Жарти і фамільярності неприйнятні.

 

В якості бажаної посади не пишіть – готовий зайняти любу посаду, яку запропонуєте. Коли керівники відділів або фахівці з персоналу бачать таку фразу, перед ними відразу виникає портрет людини, яка, або не знає на що він здатний або чим би він хотів займатися, або йому все одно. Визначіться спочатку з посадою, на яку Ви збираєтеся претендувати.

 

Часта помилка - це дослівне копіювання записів у трудовій книжці.
Резюме має бути оформлено в єдиному стилі. Велика кількість різних шрифтів, зловживання спецефектами не прикрашає ні один документ.

Резюме має бути офіційним. Не перевантажуйте його даними особистого характеру, а саме: відомостями про родичів, вашу вагу, ріст, здоров'я. Ні в якому разі не прикладайте до резюме свою фотографію (окрім тих випадків, коли це вимагає працедавець).
Ні в якому разі не ускладнюйте текст абревіатурами, які, до речі, можуть бути невідомі працедавцю. Повністю пишіть назви шкіл, інститутів і міст.

 

Вказуючи на свій позитивний досвід, не хваліться.

Форма входу

Пошук
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Друзі сайту

Контакти в Польщі:

E-mail: Centr.akcent@gmail.com

Skype: centrum_jezyka_polskiego_akcent

Tel: +48 66 41 31 875

 

Контакти в Україні:

E-mail: rekun88@yandex.ru;

Телефон: +38 095 3388607

Центр Польської Мови "AKCENT"

Адреса: 71-561 Szczecin, Niebuszewo

ul. Mikołaja Reja 8/8

Тел:+48 664131875

Skype: centrum_jezyka_polskiego_akcent

E-mail: centr.akcent@gmail.com



Навчання в Польщі | Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz