Навчання в Польщі

Головна | Реєстрація | Вхід
Вівторок, 25.07.2017, 16:50
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Статистика
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Співбесіда при прийомі на роботу. Як триматися на співбесіді

СпівбесідаСамопрезентація - найбільше мистецтво, якому потрібно навчитися і впевнено володіти, а мова тіла є її важливим елементом. Тому додайте зусилля для того, щоб освоїти її правила, і, звичайно, ваші шанси отримати роботу різко зростуть.

Впевнено тримайте себе при зустрічі з потенційним босом. Покажіть, що ви твердо стоїте на цій землі.

Коли ви йдете на співбесіду для влаштування на роботу, ви повинні поводитися відповідним чином. Відповідним, тобто так, щоб створити роботодавцю гарне враження про себе. Завжди виграють люди, які мають своє резюме заповнене великим і прекрасним досвідом роботи, з хорошими професійними досягненнями. Якщо у вас немає досвіду, ви повинні просто поговорити з роботодавцем по душі. Після розмови ви повинні бути впевнені, що зробили правильний вибір.

По-перше - це те, що вже всі знають, але не надають цьому особливого значення, а це дуже важливо. При зустрічі з босом компанії ви повинні знати про цю компанію все, або майже все.

Ви повинні чітко вибрати посади, на яку ви претендуєте, а також підготувати вагомі аргументи, чому ви хочете влаштуватися на цю роботу, і саме в цьому, а не в іншій якості. Подумайте, що ви можете запропонувати можливого роботодавцю, якщо візьме на роботу саме Вас, подбайте про професійний вигляд, оберіть зручний костюм і зверніть увагу на загальну акуратність і презентабельність.

При зустрічі з боссом компаніі дуже важливо володіти так званими секретами мови тіла. По-друге, використовуйте невербальні сигнали свого тіла.

Якщо ви хочете бути переконливим і викликати довіру, ви повинні навчитися впливати на формування свого позитивного іміджу, в який входять сигнали, що надходять з виразу вашого обличчя, погляду, жестів рук, пози тіла, тембру голосу.

Обов'язково подивіться цей ролик, дуже корисна інформація.

Спокійний вираз обличчя бажано і вітається незалежно від того, на яку посаду ви претендуєте. Можна привітно посміхатися, але не хихикать нервово. Не затискайте рот і не гризи губи, в іншому випадку ви виявите своє надмірне збудження, що не ставить вас в кращому світлі. Слухаючи людину, яка веде розмову, ви можете кивнути головою, даючи знак, що ви розумієте, про що йдеться, і тим самим проявляєте інтерес до обговорюваних питань.

Зверніть увагу на те, як ви сидите. Навіть якщо ви - менеджер, звиклий до директорського крісла, не розсідайтесь дуже упевнено, підкреслюючи, що ви вже готові працювати директором, сидіть спокійно, склавши руки, займаючи стільки простору, скільки вимагає ваше тіло. Не віддаляйтеся також на самий край стільця, наче зайшли на 3 хвилини, щоб не створити враження невпевненості в собі.

Плавні рухи під час розмови припустимі адекватної ситуації, вони підкреслюють ваш інтерес і роблять вас більш переконливим співрозмовником. Можна підкреслювати рухом рук важливі слова, але не виляти ними в усі сторони.
Почніть з рішучого стискання руки при вітанні, маючи на увазі, що знизуєте руку людині з задоволенням, це буде доказом вашої впевненості в собі і високій позиції, яку ви займаєте.

Ваша позиція повинна бути скромною, але впевненою: не відхиляйся далеко на стільці, і не нахиляйся надмірно у бік співрозмовника, це може бути сприйнято як неправильне шанування, скорочення прийнятої відстані між співрозмовниками, впровадження на його територію.

Контролюйте свої ноги, щоб випадково не штовхнути ногою ногу консультанта, тому не виляй ногами під столом, а тримайт їх стабільно на підлозі, одночасно проявляючи себе як людину, яка твердо стоїть на землі.

Коли сидите за столом не ховайте руки, але це не означає, що ви повинні всіляко звернути на них увагу, чіпати ними стільницю, або гризти шкірку на пальцях. Краще покладіть їх на стіл, не схрещувай їх на грудях, тому що таким чином ви даєте знак того, що ви налаштовані скептично або навіть закриті для співрозмовника.

Не говоріть занадто голосно - це втомлює слухача, але і не занадто тихо, шепіт або бурмотіння під ніс дратує, і, крім того, видає вашу невпевненість.

Очі часто видають ваші думки. Найважчим або навіть неможливим для освоєння елементом, який видає ваші емоції, це ваші очі. Насправді ви висловлюєте ними те, що дійсно переживаєте, і дуже важко щось приховати.

Що ви можете зробити під час співбесіди, так це тримати зоровий контакт з людиною, яка веде з вами співбесіду. При цьому знайте, що наполегливо і пильно дивлячись в очі іншої людини ви підсвідомо входите за межі його кордонів або навіть підкреслюєте якусь форму агресії. Тому дивіться уважно в очі співрозмовника при прослуховуванні питань або коли думаєте над відповіддю, а під час відповіді на питання погляд відводьте за обличчя слухача.

Форма входу

Пошук
Календар
«  Липень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Друзі сайту

Контакти в Польщі:

E-mail: Centr.akcent@gmail.com

Skype: centrum_jezyka_polskiego_akcent

Tel: +48 66 41 31 875

 

Контакти в Україні:

E-mail: rekun88@yandex.ru;

Телефон: +38 095 3388607

Центр Польської Мови "AKCENT"

Адреса: 71-561 Szczecin, Niebuszewo

ul. Mikołaja Reja 8/8

Тел:+48 664131875

Skype: centrum_jezyka_polskiego_akcent

E-mail: centr.akcent@gmail.com



Навчання в Польщі | Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz