Навчання в Польщі

Головна | Реєстрація | Вхід
Вівторок, 28.02.2017, 07:28
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Статистика
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Етикет ділової людини

 

Діловий етикетУ бізнесі, як і в повсякденному житті, існує власний етикет, особливі правила, які регламентують поведінку співробітників компанії в робочій обстановці, для якісного виконання своїх обов'язків.

 

Співробітникам великих зарубіжних компаній, та й невеликих компаній, необхідно добре знати етикет ділової людини, що б не потрапляти в неприємні ситуації, і не уславитися неуком і невихованим, некультурним співробітником.

 

Що б влитися в колектив компанії та проявляти повагу до її співробітників, необхідно дотримувати акуратність в роботі, виконувати дані обіцянки і, звичайно, бути пунктуальним. І, звичайно, ж, не залежно від свого становища, цих простих принципів повинні дотримуватися всі службовці компанії.
Іноземцям, особливо вихідцям з України необхідно враховувати той факт, що у всіх зарубіжних компаніях, фірмах, трудових колективах здавна і міцно прижився фемінізм.

 

Розроблені та затверджені єдині правила як для чоловіків, так і для жінок, які необхідно дотримуватися в робочій обстановці, називаються вони - етикет ділової людини. І тут немає місця чоловічої галантності.

 

Наприклад, вважається не коректно, якщо чоловік подасть співробітниці стілець, або поквапиться відкрити перед нею двері. Тому співробітниця не повинна чекати цього від чоловіків.

 

Чоловік-співробітник компанії може надати допомогу жінці виключно в разі якихось непередбачених обставин, якщо виникне нестандартна ситуація і потрібна стороння допомога.

 

Наприклад, при вході і виході з ліфта, чоловіки-співробітники фірми не зобов'язані пропускати своїх співробітниць вперед себе, так як першими заходити і виходити з ліфта повинні ті люди, які стоять ближче до дверей.

 

Однак, галантний чоловік-співробітник обов'язково, увійшовши в двері повинен притримати їх і пропустити жінку вперед, яка прямувала за ним, піднятися зі стільця, коли в приміщення увійшла співробітниця і звернулася до нього з питанням, а так само неодмінно допомогти співробітниці в разі потреби.

 

Але, постійно потрібно пам'ятати, що дотримання етикет ділової людини не повинно бути нав'язливим і не повинно заважати співробітникам виконувати свою основну роботу.

 

Нерідко трапляється так, що бізнес леді сидить за своїм робочим столом, а чоловіки, будь то співробітники або партнери, підходять до неї, що б потиснути їй руку, в цьому випадку жінка повинна встати, інакше поведінка пані буде сприйматися як не шанування людей.

 

За етикетом вважається, що будь яка  людина, котра увійшла до кабінету керівника, будь то чоловік або жінка з офіційним візитом, жінка-керівник повинна, обов'язково встати з-за столу і підійти до людини, подати їй руку для рукостискання і запропонувати присісти.

 

Якщо керівник, будь то жінка або чоловік, раніше не зустрічалися з цією людиною, необхідно створити довірливу обстановку, запросити відвідувача присісти за гостьовій столик, підсісти до нього ближче, а не вести переговори через свій командирський стіл, це може бути розцінено як неповагу і нехтування.

 

Правила етикету, які потрібно дотримуватися при веденні телефонної розмови.

 

Дуже часто при закінченні розмови відбувається помилка щодо закінчення розмови. Людина, якій зателефонували, чекає, що розмова закінчить подзвонивший, але це неправильно, розмову може закінчити будь-який абонент, коли тема розмови вичерпана.

 

Необхідно пам'ятати і правильно поступити в ситуації, коли вам подзвонили, і розмова раптово перервалася, за правилами етикету передзвонити повинен той, хто дзвонив!

 

За правилами етикету ділової людини вважається нечемним, якщо ви попросите обмінюватися візитками за обідом. Це можливо і допускається тільки під час бізнес-ланчу, коли за обіднім столом ведуться ділові переговори, що стосуються роботи.

 

Так само запам'ятайте правило субординації, якому слід дотримуватися, у разі коли вищестоячий начальник дозволяє вам іменувати його по імені, то це ні в якому разі не можна робити при співробітниках компанії.

 

Ще одне обов'язкове правило етикету щодо одягу, так як у великих брендових компаніях є певні обмеження. Для чоловіків обов'язково костюм і краватка, для жінок так само брючний або спідничний костюм, причому, довжина спідниці на рівні колін, з колготками тілесного кольору.

 

Правда, багато закордонних компаній встановлюють свої casual-дні. У ці дні дозволяється вільна форма одягу, однак допускається тільки акуратний одяг, який не «кидається в очі». Але якщо на цей день призначена ділова зустріч, то одягтися слід так, як прийнято в звичайні дні.

 

Завжди строго виконуйте вимоги компанії, в якій працюєте, дотримуйтеся етикету ділової людини не залежно від займаного положення, і ви досягнете поваги і взаєморозуміння всього колективу.

Форма входу

Пошук
Календар
«  Лютий 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
Друзі сайту

Контакти в Польщі:

E-mail: Centr.akcent@gmail.com

Skype: centrum_jezyka_polskiego_akcent

Tel: +48 66 41 31 875

 

Контакти в Україні:

E-mail: rekun88@yandex.ru;

Телефон: +38 095 3388607

Центр Польської Мови "AKCENT"

Адреса: 71-561 Szczecin, Niebuszewo

ul. Mikołaja Reja 8/8

Тел:+48 664131875

Skype: centrum_jezyka_polskiego_akcent

E-mail: centr.akcent@gmail.com



Навчання в Польщі | Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz