Навчання в Польщі

Головна | Реєстрація | Вхід
Понеділок, 13.05.2024, 01:52
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Статистика
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Професійна освіта в Польщі

Професійна освіта Польщі

Професійні школи Польщі, як і наші профтехучилища все більш і більш затребувані для підготовки фахівців з числа робочих для ринку праці. Випускник гарантовано отримує конкретну професію, а також підготовлений для подальшого навчання у вищих навчальних закладах.

Професійна школа - це школа на основі програмної гімназії, програма навчання в області загальної освіти та професійного навчання. Основи програмного забезпечення загальної освіти в такого роду школах визначається Розпорядженням Міністра Освіти від 26 лютого 2002 р. 

Професійне навчання проводиться на рівні отримання робітничої кваліфікації, згідно з профілем даної установи. Закінчивши училище, випускник отримує свідоцтво кваліфікованого робітника, а також атестат про середню освіту.

Після закінчення основної школи, професійної можна продовжити навчання в ліцеї (доповнює навчання триває два роки) або в технікумі протягом трьох років.

Учнів, які обрали професійну школу, вже не сприймають як людей, які не піклуються про гарну освіту, а сприймають як находчивую молодь, яка хоче якомога швидше почати кар'єру.

Протягом багатьох років професійні школи стояли дуже низько в ієрархії середньої освіти. Сприймалися як місце для амбітних студентів, які планують завершити своє навчання на рівні бакалаврату.

Однак зараз, коли на ринку праці переважають безробітні магістри, все більше і більше молодих людей хочуть швидко отримати конкретну професію. Гімназисти починають розуміти, що раннє навчання вузької спеціальності може виявитися більш вигідним, ніж вища освіта, тому вибирають професійну школу навчання замість Вузу, навчаються на фототехніка, кондитера, механіка, кухарі, власника готелю або перукаря. Маючи робітничу кваліфікацію, студенти Внз можуть без проблем підробляти у вільний від навчання час.

У Польщі, як і в Україні, переважають фахівці з управління та маркетингу, юристи і психологи, менеджери та економісти. Серед найбільш затребуваних роботодавцями фахівці не випускники вищих навчальних закладів, а люди, які отримали спеціальність робочого, які закінчили професійні школи і можуть працювати в якості кухаря, техніка, будівельника або механіка.


Професійна школа веде якісну підготовку фахівців, і не виключає навчання випускників вищих навчальних закладах.

Професійна освіта різко змінилося в кращу сторону в останні роки. Технікуми або популярні профтехучилища, або як їх називають поляки «заводувки», дають більше можливостей, ніж у загальноосвітні школи. Випускники профтехучилищ вже мають одну спеціальність в руках, і можуть продовжити навчання в коледжі або у Вузі. Одні учні залишаються працювати на підприємствах, в яких проходили практику, інші йдуть на навчання в університети та отримують потім більш високі посади. 

Учням шкіл і професійних технікумів легше отримувати знання в коледжі, ніж людям з ліцею, тому що вони вже мають теоретичні основи, необхідні для виконання кваліфікованої роботи. Вони також більше цінуються на ринку праці-за вміння досвіду. У програмі профільних шкіл обов'язкова практика, завдяки якій студент може ознайомитися зі специфікою своєї майбутньої професії.

Спеціалісти, які отримали освіту у професійній школі більш корисні в роботі і затребувані на ринку праці

Навчання в професійних школах і технікумах більше не нагадує той період, десять років тому, коли навчання була заснована на невеликій кількості предметів, а в основному була стажування на підприємстві. Тепер студенти повинні мати теоретичні знання, які потім використовують на практиці.

Великий акцент робиться на вивчення сучасних технологій і рішень, які будуть необхідні в подальшій кар'єрі. Швидкий розвиток технологій призвело до того, що в даний час дуже важко працювати без використання новітніх комп'ютерних технологій. Наприклад, в індустрії готельного бізнесу впровадження відповідного програмного забезпечення для управління об'єктом вже домовлено стандартом.

В даний час людина не може працювати в готельному бізнесі без знання основних комп'ютерних технологій. Проте працівники готелів не повинні вчитися практикуватися на клієнта, тому школа повинна бути тим місцем, де учень навчається застосування необхідних технологічних рішень.

Студенти технічних навчальних закладів та професійних шкіл отримують більш спеціалізовані знання. Звідси, наприклад, предмет інформатика, вивчаються студентами не спроста. Керівництво індустрії готельного бізнесу, змушене вчити програмного забезпечення, що використовується в галузі HoReCa і готуватися до роботи на різних рівнях готельного бізнесу.

Співробітники, які знають секрети інформаційних технологій та систем, що використовуються в їх професії, краще підготовлені до самостійної роботи, а це, в свою чергу, дає їм більше шансів на ринку зайнятості. Роботодавці часто скаржаться, що випускники не мають відповідних навичок, необхідних для самостійного виконання роботи. Багато випускників школи не здатні використовувати сучасні інструменти у своїй роботі або мають знання тільки про застарілої методикою, яка вже не використовується в промисловості.


Ренесанс, який відчувають технічні школи, безумовно, буде сприяти поліпшенню ситуації в працевлаштування молодих людей на ринку праці. Як ви можете бачити, професійна освіта активно розвивається, студенти можуть розраховувати на все більш і більш сучасні методи навчання. Звичайно, ще багато аспектів вимагає поліпшення, але все це знаходиться у стадії удосконалення і стоїть на правильному шляху розвитку, в результаті перетворень професійні школи перестали бути притулком ледачих учнів і отримують статус затребуваних навчальних закладів.

 

Морской колледж при морском университете в Щецине позволяет молодежи получить в течение двух с половиной лет, диплом  офицера морского флота, что позволяет работать на судах по всему миру. В колледже созданы благоприятные условия для получения профессиональной квалификации офицера штурмана и офицера механика. Выпускники колледжа обеспечиваются работой  на рынке труда Европейского Союза. Полезную информацию читайте далее….


Польська освіта отримала високу оцінку в світі


Високе місце в цьому рейтингу є доказом правильного напрямку змін, запроваджених в польську систему освіти - сказав міністр Христина Szumilas коментуючи високу 14-е місце Польщі у звіті „Крива навчання", розробленого компанією Pearson Foundation, яка співпрацює з престижним дослідницьким центром тижневика The Economist (The Economist Intelligence Unit).

Компанія Pearson створила базу даних про діяльність і досягнення систем освіти і на цій основі розробила рейтинг систем освіти (The Index of cognitive and skills educational attainment). Автори звіту проаналізували результати трьох визнаних міжнародних досліджень:

PISA, яка перевіряє вміння 15-літніх читання з розумінням, математики та природничих науках;
PIRLS, перевірка навичок грамотності учнів у четвертому році обов'язкового навчання;

TIMSS, верифікація математичних навичок з області природи студентів у восьмий і четвертий рік обов'язкової освіти.

У дослідженні було взято до уваги також рівень освіти товариства (educational attainment), у тому числі участь в суспільстві людей із середньою освітою і вище. Польща, наприклад, має найбільший відсоток людей із середньою освітою (ISCED 3) на ринку праці, тому що до 68% (Німеччина 59%; Фінляндія 47%).

Коментуючи результат польського контролю побудовою звіту, сер Майкл Барбер (близький соратник прем'єр-міністра Тоні Блера) визнав, що позиція у рейтингу - це гарна новина для Поляків, і вона не є для нього несподіванкою, особливо після того, як в Європі дізналися про польської системі освіти, будучи в нашій країні.

Я пишаюся тим, що Польща в рейтингу отримала такий гарний результат. Це доказ успішної реформи системи освіти, - підкреслює Катерина Barczyńska, Президент Пірсон Central & Eastern Europe, Russia & CIS.

З аналізу звіту слід, що не існує єдиного, ідеального способу на успіх в області освіти. Різні шляхи можуть бути ефективними, якщо система, пристосована до особливостей суспільства. На двох перших місцях виявилися Фінляндія і південна Корея, які мають дуже різні системи освіти. Фінська система освіти - гнучка і відкрита, а корейська - заснована на дисципліні. Не має також прямої залежності між фінансовими вкладеннями і результатами навчання. Відмінні результати досягають як багаті країни, так і менш багаті, школи з маленькими і дуже численними класами.

Цікаво, що за Польщею в рейтингу йдуть країни багатший: Німеччина, Бельгія, Сша, Франція, Італія, як і країни „нашого регіону: Угорщина 18, 19, 20 Росія, Чехія 22, 30 Болгарія, Румунія 32.

Один з висновків, що випливають з доповіді є те, що в кращих системах освіти враховуються досягнення студентів поставленими результатами навчання, а не тільки з результатів тестів. Здається при цьому викладачам більшу гнучкість в тому, як розслідування до кінця навчання. Довіра вчителю, його автономія, професіоналізм і підготовка є тільки припущеннями, реформа програми, яка введена в польських школах з 2009 року.

Різні і підходи країн до потреб ринку праці. Деякі держави були зосереджені на підготовці строго професійної діяльності, інші, виходячи з припущення, що зміни занадто перевантажені, вони намагаються поєднати молодих людей у універсальні широкі профільні напрями. За найбільш важливим завданням, в даний час розглядається можливість співпраці в команді, яка також була в останні роки реорганізована в польській системі освіти.

- Це ще один доказ, що польське освіта починає наближатися до одного з провідних у світі - зазначив результати звіту Пірсона Михайло Federowicz, директор Інституту Досліджень, Освіти у статті на першій сторінці сьогоднішньої Газети Виборчої


Це не перший раз, коли польському освіту дано високе місце в таблиці рейтингу, на міжнародному рівні. Після публікації результатів PISA 2009 закордонні експерти відзначили успіх польської системи освіти в основному у введенні нових гімназій і децентралізації системи освіти. 

Звернути особливу увагу на продовження на рік терміну обов'язкового загальної освіти, зменшення числа учнів з низькою успішністю і слабкими результатами, вирівнювання рівня освіти в школах з малою кількістю учнів, які одержують навчання в школі.

У Польщі протягом декількох років приїжджають також представники систем освіти з інших країн, бажаючи дізнатися про припущеннях змін у польській системі освіти. Нещодавно в Польщі, перебував з офіційним візитом, міністр освіти Великобританії Майкл Гоув, який визнав що Польща добилася в останні роки значного успіху у вихованні й утворенні, ми хотіли б дізнатися, як поляки це зробили. Приклад Польщі це особистість для наслідування.

Країни Топ - 20 в організації освіти.

1.ФИНЛЯНДИЯ
2.КОРЕЯ, ПІВДЕННА
3.ГОНКОНГ-КИТАЙ
4.ЯПОНИЯ
5.СИНГАПУР
6..ВЕЛИКОБРИТАНІЯ
7.НИДЕРЛАНДЫ
8.НОВАЯ ЗЕЛАНДІЯ
9..ШВЕЙЦАРІЯ
10.КАНАДА
11.ИРЛАНДИЯ
12.ДАНИЯ
13.АВСТРАЛИЯ
14.ПОЛЬША
15.ГЕРМАНИЯ
16.БЕЛЬГИЯ
17.США
18.ВЕНГРИЯ
19.СЛОВАКИЯ
20.РОССИЯ

Польська професійна школа - школа на основі програмної гімназії, програма навчання в області загальної освіти та професійного навчання. Основи програмного забезпечення загальної освіти в такого роду школах визначає Розпорядження Міністра Освіти і Спорту від 26 лютого 2002 р. по справі основи прикладної програми дошкільного виховання та загальної освіти в різних типах шкіл з подальшими змінами (Діян. U. з 2002 р. № 51, поз. 458 ; Дії. U. з 2003 р. № 210, поз. 2041 ). Професійне навчання проводиться на рівні czeladniczym, згідно з профілем даної установи. Основний училище ви можете завершити отримавши лише свідчення її закінчення, а також дипломом poświadczającym професійної кваліфікації, якщо року) або в trzyletnim технікуму доповнює.

Форма входу

Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту

Контакти в Польщі:

E-mail: Centr.akcent@gmail.com

Skype: centrum_jezyka_polskiego_akcent

Tel: +48 66 41 31 875

 

Контакти в Україні:

E-mail: rekun88@yandex.ru;

Телефон: +38 095 3388607

Центр Польської Мови "AKCENT"

Адреса: 71-561 Szczecin, Niebuszewo

ul. Mikołaja Reja 8/8

Тел:+48 664131875

Skype: centrum_jezyka_polskiego_akcent

E-mail: centr.akcent@gmail.com



Навчання в Польщі | Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz